JellyPages.com

Saturday, October 2, 2010

2nd october 2010=my hectic day


hahaha,kenapa hari ini hectic??uish,i dont wanna have this day ever again..sangat penat..actually,bukan lah penat apa..belum cukup dahsyat juga nie hari tapi mungkin sebab guna otak kan,thats why penat gila yang tahap exhausted to death,hahaha..

the night before...aku practice menari..smpai 12 am..then balik bilik,install printer aku,pasang rak aku..jam 2 lah baru siap..kesian,aku pasang skru rak pakai gunting,hahahahaha..sekarang pun ada juga skru yang still half terpacak,ahahahha..sebab aku x mampu sudah mau pusing guna gunting,ahhaahaha..then,baru aku belajar..sebab kan aku ada dua test! dan 1 quiz,ahhahaahhaha..

sudahlah test start jam 8 pagi,aku bangun 745am,hahahahaha..sebelum tu pun bangun juga tapi tau lah,snooze snooze,ahhahaha..8am,test industrial chemistry..

uish,test,ok lah juga..memang lah ok kalau open note kan,hahahaha..then kuliah physical chemistry..sorry lah,aku mengantuk gila,aku pun tidolah di bawah kerusi,ahhahahaha..best dewan kuliah aku,memang boleh tidur,ahhahaha..bukan aku ja,nampak aku begitu,ramai pula yang menurut jejak langkahku,ahahahha..aish,bukan lah aku the devil yang start,tapi lagi dahsyat,ada yang terus keluar kuliah lagi tu,ahahhahaha..

12pm,sambung test organuc chemistry pula..uish,10solan 1 jam..tidak mampu aku jawab semuanya..sempat jawab 8 ja tapi prof pun cakap mungkin dia cancel juga 2 solan di belakang sebab memang semua x sempat jawab kali,ahahhahaha..

kenapa aku agak handal jawab test today?seriusly aku pun x tau,ahahhahaha..organic chem tu open note juga tapi nda sempat pun mau open,and then kalau open pun,kena fikir jawapan sendiri juga,hahahahaha..

and then 6pm sambung quiz,quiz organic chem lagi..dasyat dasyat..tidak mampu sudah aku berpikir,ahahhaha..

7pm,habis kelas,aku pigi cafe sma zati..makan nasi sama sayur ja,price rm1,hahahaha..bukan mau berjimat tapi aku mmg mcm tu..tu yang aku suka balik ump,aku memang jaraaaaaang makan ayam yang di cafe..mayb 2 3 kali ja 1 sem,hahahahaha..bukan nda sedap kah apa,tapi terlalu besar,aku takut,hahahahahaha..aku hulur rm50..'dik,xde duit kecik lah'..aku pun, "zati!rm1!"... lepas tu pg lah order waffle,ternafsu pula aku mau makan,sebenarnya bukan mau makan pun tapi sebab mau pecahkan duit..then sekali lagi duit pecah teda...jadi zati yang bayar dulu..aku nie mau minum 100plus,konon2 lah tambah tenaga,hahahahaha..mau beli di koperasi tapi x sejuk,mau beli di cafe tapi tiada duit kecil...jadi aku pigi juga lah koperasi,ambil 2 biji bun..annd sekali lagi,'xde duit kecik lah dik...' aku dengan emosi yang teramat terus cakap 'xpalah,cancel',hahahahahha..terus kuar koperasi..aish,muka kecewa gtu,ahhahahahaha..pnat aku!!!!ends up,mmg aku x jmpa duit kecik,ahhahaha..

and praktis menari until 1230 am..wow..a tired day kan..

tapi,alhamdulillah,semuanya okay..all is well..=] alhamdulillah aku dapat melalui hari ini..=]

p/s: imisshome..

No comments:

Post a Comment