JellyPages.com

Saturday, October 2, 2010

tari tari tari


assalamualaikum dan salam rahmat pembaca2 ku sekalian..=] oh,kepada stalker2ku juga,hehe..

minta ampun lah atas kemalasan aku untuk meng-update blog..agak2 kalah datin busy i nie kan,hehe..tremendously sorry bout that okay..

soo,apa aku mau cerita yaa setelah lama tidak memunculkan buah fikiranku..not love for tonight yaa..kita cerita pasal lain..banyak nie mau cerita,soo memang akan ada a bulk post nie terus,hehe..

okay,lets talk about..haha,about aku jadi dancer,hahahaha..why??funnnay kah?hehe,seriously ok..

first,mestilah cerita macam mana aku boleh be a part of that kan..well,i've decided to join ump's dance group,which be called as kencana pawana..kenapa aku mau ikut menari?good question,hehe..sebab aku memang suka dan minat menari..aku menari dari umur 5 tahun sampai 9tahun...lpas tu aku masuk sekolah melayu,sebelumnya aku sekolah cina..jadi bila masuk sekolah melayu,aku pun x tau lah kenapa aku nda ikut menari,bukan x mau tapi memang x da event,haha..continue to sekolah asrama,lagilah,non muslim saja yang boleh menari kan..and straught to matrik,ntah,belum mau aktif kali..sooo,here in ump,aku pilih untuk meneruskan minat aku..agak kayu in the start,hahahaha..

i remember the 1st stretching i have with them,oh my~~~ hahahahaha..3hari peha aku sakit! 1 hari aku terlantar x dapat bangun,ahhahaha..uish,sounds dahsyat ja kan..sriusly,pg tandas susa,trun tangga susa,hahahaha..

and the 1st choreography,hhahahahaha..mula2,kami kena suruh pecah in groups..ahli baru ada 30 at that time..so,5 orang 1 group,then kena suruh berdiri di tengah2 studio..the music is on and gerak lah ikut lagu..duh,mcm mana aku mau gerak kalau teda step kan..nah,at that time "astaga,apa lah aku buat nie,kenapa aku malukan diri aku.." hahahahahahaha..itulah di fikiran aku..
then baru dorg bagi step and once again 5 org perform once depan suma..aish,malu!tapi,mcm mna juga kan,ahhaha..ada selection malam tu,tapi aku x terpilih,well ya,its ok bah...ada next time kan,hahahahaha..

and this second choreography..wah,soo much better than the first 1..step kna bagi..ada 2 dance..walinung sari or walimang sari ah,x pasti nama dia,hahaha..and joget..soo,selection untuk dua tu..aku ikut yang aku x tau nama dia tu,hahhahahahaha..i'll perform this 3rd october untuk pembukaan pidato antara ipt..=]

nervous but feel great!

oh,and mesti ada orang persoalkan,eh,muslimah lah,kenapa dance..eh,pakai tudunglah,kenapa dance..aku tau....aku x patut dance..tapi i'll stop one day later..aku bukan menari untuk sapa2,i dance for myself....

with that,=]..love love love...

No comments:

Post a Comment