JellyPages.com

Tuesday, January 11, 2011

hatiku,saat ini..

biar kita bagai ribut dan taufan,

sebab yang kecil pun kadang kala

kita besarkan sehingga bergigit lidah,

tapi kau harus ingat,

itu yang buat kita manis...

masa depan aku,

kau atau bukan kau pendamping halalku,

aku tidak tahu..

tapi yang aku tahu,

kau sampai mati aku sayang..

untuk putuskan semuanya,

bukan sekadar "aku xmau contact kau lagi",

bukan sekadar perempuan2 yang ada di luar sana

yang menyinggah di sarang hatimu untuk sekejap cuma,

tapi apa kita tahu,

yang menyinggah sepintas angin itulah mungkin

menjadi pendamping halalmu pula...

cuma,

aku tahu..

kita rasa,rasa yang sama..

cuma,

cerita Tuhan,

kita tidak tahu..


maka aku piciskan pada sang hati,

"kalau kau orangnya,kaulah orangnya"..

No comments:

Post a Comment