JellyPages.com

Sunday, July 25, 2010

abaya!!

assalamualaikum semmua~~~ =)


dalam kepala aku skarang,x da benda lain,aku asyik terpikir pasal dress saja..hahaha,kenapa pula aku pkir pasal dress??actually i should attend a dinner on 7th august 2010..theme dia glamorous you,hahahahahahahha..tapi aku and the geng x mau attend,coz for food bayar rm35,kalau this dinner x da theme,boleh juga la attend tapi dengan attire lagi yg cost about rm100,oh no,oh no~ hahahahahahah..


tapi,walaupun aku x attend,aku tetap pkir juga pasal dress..aku search and search and search..dalam kepala aku,kalau dia duruh jadi glamour,x da wrna lain..im thinking of GOLD la..tp once again,im not going,hahahahaha..


ok,aku search and search,aku rasa mau pakai kimono long dress,tapi x nmpak yg berkenan..hah,tiba tiba..aku nampak abaya!!! oh my gucci??hahahhaha..well jangan la terkejut sngat..abaya nie mksud dia jubah juga..bakal jadi trend nie di malaysia trust me..tapi hrga dia buat aku terbeliak biji mata juga nie tapi uh,kita kongsi sja la fesyen nie yaaa..njoy!!

kalau aku attend dinner tu,aku mungkin mau abaya ini,


ini abaya pilihan permata aku!!harga dia rm300!!hahahahaha,gila,gila!!
oh,tapi yang nie sold out sudah,huhu..



ini pula harganya lagi lah melatop!rm499!!hahahahahahha..yang nie available,ahhaha..




lawa kan yang nie?aku x tau harga dia berapa,ahhahaha..


yang nie,lawa kan??mcm jubah harry potter,hahaha..tapi glamour juga kalau pakai ini kan..price??rm350,hahahahaha..available lagi nie..

lembut and ayu ja warna yag nie kan,kuning cair,hehehehe..price=rm210..offer sudah tu,hahahaha..




and this one,price rm399 if im not mistaken..ini ala-ala princess punya abayah ba nie..

well and well,someday aku mau memiliki abaya-abaya ini..it captured my heart!!!i cant stop thinking about it ok..oh,jangan ada tang salah sangka..aku bukan promote atau apa,aku hanya sharing saja..kalau kamu interested,view2 la http://abayasuraya.blogspot.com/..

ok people,salam hormat!!=)

No comments:

Post a Comment