JellyPages.com

Sunday, July 25, 2010

bestieku dunia akhirat,insyaAllah..

assalamualaikum pembuka kata,pemanis bicara dan yang sewaktu dengannya..=)

ku abadikan post ini untuk bestfriendku,MARIAM BINTI AMRUDDIN..=)

mar,this is for you..

aku kenal mar tahun 2000..time tu kami darjah 4..aku lupa la mcm mna sbenarnya kami boleh rapat..mar ingat kali tu,ehhehehe..maybe kami slalu sama2,skul agama pun sama2..yg penting mmg bestfriend gila lah,ahhahahaha..



Friend Quote Pictures, Images and Photos
aku dan mar banyak share masa bersama,but it is more on our childhood time and teenagers time la..pas aku pindah dar smsl 2007,kami x dapat mau share masa bersama,kami jauh..tapi itu x ckup untuk memtuskan hbngan kami..deep inside,it is still there..


mar,birthday 13 march 1990, berbintang pisces..tinggi orangnya nie..hitam manis,bersih kulit dia,kalau lalat hinggap confirm tergelincir lalat,hahahahahaha..
well,itu appearance..when come to the inner part,she is a tough girl..have a good and big heart,sngat penyabar,tau baik dan buruk,pandai berdikari,seorang anak yang baik,harapan keluarganya(dia x pernah failed to impress her family)..pakcik dan makcik mesti proud to be a mother of a mariam..=)


when come to love,dia sngat penyabar juga,sangat2 bertoleransi..tapi ada juga lelaki yang tidak menghargai mar...damn btul!tapi x pa,bukan mar yang rugi,kamu yang rugi x mau bestie aku ok..there will be a day where mar will find her prince,her perfect price and she will live a happily ever after life..


when come to study,aku x perlu cakapla,gempak ja result c mar nie,haih,hahahahaha..aku kagum mcm mna dia ble balance jadual dia..oh,aku blum ckp pula..dia nie basketballers..she adored basketball damn much..its in her blood,ahhaahhahaah..


dalam persahabatan,rasanya mar lebih bertindak sebagai seorang kakak kepada aku,heheehhe..dia tau apa perlu dia cakap,dia ada bila2 ja aku perlukan dia..oh,lagi satu,dia sokong apa sja yang aku buat walaupun kadang2 dia x suka pa yg aku buat,ehhehe..contohnya keputusan aku mau tunggu mr-dia-tau-dia-sapa,hahahaha..well,ive cried a lot bout this guy..and as a fren,well,kawan mana la snggup tengok kawan dia nangis saja..aku tau mar kurang setuju,bukan x setuju cuma kurang setuju dengan keputusan aku,tapi mar tetap sokong juga nie,hahahahahahhaha..


sekarang mar di UTM,kos chemical and gas engineering,hebat tu,ahhahaha..mar nie aktif gila orgnya..gila pn nda aktif mcm dia,ahhahahaha..malam2 meeting sja dia..and dia dalam proses mau pg australia for pertukaran pelajar ataupun lawatan ka apa tu,aku lupa,hehehe..goodluck k mar..


this girl,she have a big vision for her future..and i know,she will be succeed!
well i miss the moment we are together..n x tau bila lagi kami boleh rapat macam dulu,bukan now x rapat tp keadaan x mngizinkan sngat..tp kalau kami sudah jumpa,nda tidur juga tu bercerita,ketawa pun mcm dunia kami yang punya,hahahahahaha..damn,i miss you mar~


sekarang,kami jauh..and many new friends come along us..but deeply she is in my heart,wont be replaced..x la bermaksud kami ada kawan baru ja trus kami melupakan antra satu sama lain..having a friend like mar,it is a gift from heaven..kalau aku hilang ingatan pun,nda mungkin aku lupa dia,ahhahahahaha..


raya,ada dalam 2 bulan lagi..hahha,posa pun blum,aku crita pasal raya suda..no,we planned to meet this raya..you see,agak lama kami nda jumpa nie coz last cuti aku x dpat p labuan,eheehhe..so,bday present dia pun aku blum dapat bagi dia lagi,hahahahahah..cant wait for the moment..


oh,this is mar!!=)

ini gambar dia dinner last sem dia di utm,dia menang nie jadi queen of the night,hehehee..lawa kan..memang paling manang ba c mar,ehhehe..

ini gambar mar di bilik dia duluuuu di matrik labuan,hehhehe..

ini gambar mar di cafe matrik labuan before kami kuar outing,ehehhhe..

ini gambar kami di matrik juga,see,gemuk aku di situ,ahhahaha..

one of the best picture nie,hehehehehehhe..ini kami di matrik juga,=)..

soo,actually ada beberapa gambar yang come into my mind,iaitu gambar kami time muda mudi tapi itu semua di rumah,hahahaha..jadi,i'll uplod it nest time la ok,ehhehehehehe..

my wish untuk u my dear bestie,

semoga persahabatan kita kekal abadi..sorry ah kalau ada salah ka silap,tersilap bicara,terpekik di telinga ka,ada apa2 yang kaw terguris hatika,sori mar ah,aku perempuan biasa,hehehehehe..kaw bakal menggegarkan dunia di masa akan datang,hehehe..jangan kaw pernah risau,walau apa yang berlaku aku tetap ada untuk kaw..biar bila satu dunia pusing x pandang kaw(hiperbola ba nie ayat,hahahaha),aku tetap ada untuk kaw,insyaAllah..

"ya ALLAH,kau semikan persahabatan kami..kau jaga dan berkatilah persahabatan kami..kaw jaga la mar walau di mana dia berada,kuatkan hatinya bila dia sedih,limpahkan kebahagiaan dan kesenangan kepadanya"

mar,letakkan ALLAH di setiap apa yang kaw buat ok,aku x mampu jaga kau selalu tapi ALLAH boleh..=)

sayang kaw..love you my bestie!!



2 comments:

  1. thnx for da story...i think kau tercerita lebih la khai..sbnrnya aku x sehebat mcm yg kau cita tu...bnyk lg kekurangan aku yg org x nmpk..hehehe
    erm,tp mn kau ambik gmbr2 ni Aa?? hodohnya muka aku tu..hahahaha

    ReplyDelete
  2. mar~ =)
    bukan terlebih crita laa,itu la kelebihan kaw yg kaw x nmapk n u r being too humble bout it,ehehe..naa,tmbah lagi 1 point d sna,hehehe..mmg org x nmpak kekrangan kaw coz u hide it well dear,n actually kekrangan kaw yg jadi klebihan kaw,heheeh..gmbar...kita bluetooth2 la ba tu,ehhehehe..manada hodoh,kaw ini,eheheheh..

    ReplyDelete