JellyPages.com

Saturday, September 4, 2010

problem in flight!



3rd september 2010,2125,departed from LCCT KL to KKIA T2 KK..

first time aku duduk di tempat paling belakang!actually,its not the problem..the problemo ialah......well,kan seat 3 3..jd,tepi aku nie cople and depan aku pun couple jga..yg agak tidak senonoh,aish,buat projek la pula dorang~~~~~

sbnarnya seat dorang tuh bkan sbelah2,bukan duduk sama2,tapi biasalah,pandailah dorang tukar2 tu..the bad thing is,they are muslim!and the worst is,aku heran nie..tiba2 pula tudung prmpuan dpan aku tu tanggal,dgan rmbut yang serabai,terliang lintuk d bahu tu lelaki..aish!!seriusly,they kissed!!!omg!!!YA ALLAH...stakat yg aku nmpak,they kissed,lain2 tuh urusan dorang dgan ALLAH la...aku xtau mcm mna mau protes,byk bnda aku buat,tendang2 kerusi lah..hish,kurang ajar..lpas tu,about 20minutes before landing,alah kan pilot akan bgtau bila mau landing..then dia pun pasang tudung dia balik..dia pkai tdung syria,senang la mau pasang..astaghfirullah al azim....nauzubillah..how can that thing happen??

aku bukan apa..aku tau,aku nda boleh mengata orang sangat..takut jadi dkat aku pula kan..aku nie cuma mnyampaikan,mmberitahu..untuk iktibar aku dan semua..smoga aku tidak jadi bgnie...ada juga kebaikan aku nda kapel kan..skurang2nya agak terhindar dari gejala ini..well people,aku nda ckap org yg kapel mesti jadi bgnie k..certain of it lah..tp bila x kapel..the possibility is kurang lah..i mean yg single n seriusly single lah..not single tp playing around..

apa2 pun,tepuk dada,tnyalah sakit atau nda,hahaha..

No comments:

Post a Comment