JellyPages.com

Monday, August 2, 2010

yang terindah..♫


assalamualaikum..=) salam sejahtera..

aku dalam mood jiwang pula nie malam..hahahahahaha..
yang terindah~~

soo,umumnya lagu ini untuk kamu suma la,para pengikut2 setaku,stalker ku,pmbaca2 ku..=)

tapi khususnya kepada kau,mr kau-tau kau-sapa..=)




(cuba bayangkan aku yang nyanyi..)hahahahha..





love,insyaAllah kau la satu2nya..=)


p/s:untuk kali ini,tiada apa2 aku mau sembunyikan..






Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


inilah cinta hatiku,putera hatiku sejak aku 14tahun..=)













Adanya sejenis cinta yang senyap,
Pengorbanannya juga bersendirian,
Kelembutannya mungkin merupakan kegigihan..

Adanya sejenis cinta yang tidak jelas,
Kelembutannya mungin adalah kekeliruan,

Adanya sejenis cinta yang tiada bentuk,
Pengorbanannya mungkin disebabkan harapan,
Berharap orang yang dicintainya,
Akan mempunyai kehidupan yang lebih bermakna..

Pelepasan ia dengan berat hati,
Sebab cinta yang mendalam,
Baru pilih untuk melepaskan kawu pergi..





ini kami..♥

perjalanan cinta aku mungkin tidaklah sesenang kamu..tapi setiap saat sejak aku kenal dia adalah manis..walaupun yang kamu nampak cuma derita,percayalah tiada lain yang ku rasa selain bahagia kerana dia lah yang terindah..=)

2 comments:

  1. nisaaa!! i luv dis song ;))) folo uuu..hehe =)

    ReplyDelete
  2. moeyna syg..=) jom layan lagu nie..=) i'll follow you~~ hahaha..

    ReplyDelete