JellyPages.com

Friday, July 30, 2010

aku ingin menjadi lebih baik

assalamualaikum,selamat bejumpa lagi,di alam maya tentunya,hehe..
tajuk,aku ingin menjadi lebih baik..baca tajuk pun tau sudah apa yang aku mau cakap kan,ahaha..
aku ini manusia biasa,perempuan biasa..aku nakal walaupun bukan la yg hu ha hu ha tu..
aku alpa dengan kehidupan,ibadahku belum sempurna..aku mau berubah ok..
zaman sekarang ini,orang kehairanan kalau ada yang cukup sembahyangnya,subhanallah..terbalik sudah dunia??patutnya kita kehairanan kalau ada yang x lengkap sembahyangnya..bukan begitu??
hati aku tiba2 jadi sayu,tadi ada yang bertanya..
"sapa berani jamin dia akan sampai bilik dengan selamat?"
tak terjawab aku..terdiam dan terus berfikir..
"kun faya kun"
kalau Allah cakap jadi,maka jadilah..
kalau Allah takdirkan aku meninggal dalam perjalanan balik ke bilik,maka meninggallah aku..
sedang Allah tidak pernah melupakan hambanya,aku pula selalu melupakannya..masyaAllah..
ya Allah,biarlah hidup dan matiku ini keranaMu..kau jagakan lah hatiku ini agar sentiasa berada di landasan Mu..

No comments:

Post a Comment