JellyPages.com

Thursday, August 5, 2010

derma darah!♥ it~ =)

assalamualaikum para para sakura~~ ahhahahahaha..helo semua~


aku,apa aku buat ini hari??aku derma darah!!yeah..derma darah ok,darah..not dara,ooops~~ hahahahahhha..


this is the second time aku derma..=) first time hari tu aku derma d matrik..tp honestly,kali kedua nie mcm sakit sikit coz mcm nda pula aku dibius tadi..dibius cinta??hahahahhahah..
aku pigi sma izzati(my new fren,clasmate soulmate?hahahahah..),dia lagi terlebih semangat mau derma,tp haemoglobin dia nda cukup,ksian dia~~ ehheheheh..zati,try again next time ok,ehhehe..n zati,tanx coz tmankan aku ok..=)


so,about derma darah..people often says yang pas kita mnderma,maybe badan kita naik..maka,ingin aku clarify di sini,itu hanya mitos!!! hahahaha..aku ok ja pun since the 1st time..so tadi aku tnya kakak tu,"kak,mitos je ke naik badan pas derma darah?"(wah dengan slang smnanjung gtu,hahahaha)..n jwapnnya, "eh,x x..dulu,doktor bagi vitamin untuk tambah selera makan,tapi sekarang x dah..its only the body reaction..biasalah,dah body hilang darah,take time to develop darah,so we tends to feel hungry always..n we will eat a lot but depends dgan orang sbnarnya,jangan la layan sangat prasaan lapar tu..just keep on track,just follow jadual makan mcm biasa.."


maka,dermalah darah anda ok,=) seperti slogan
"Hari ini kita menderma esok mungkin kita memerlukannya." =)

toodles~~ assalamualaikum..have blast today!






tanx kawan2 yang sudi melawat..=)(azie,lina,aida,lisa)

tanx zati coz temankan aku dari mula smpai akhir..=)

yeah,a peace there..=)


kesakitan ka apa,aku xtau,ahahhahaha..



mengumpul kekuatan kali aa,=)..









No comments:

Post a Comment