JellyPages.com

Thursday, August 5, 2010

05082010

"aku minta maaf selama ni aku buat salah..halalkan makan minum aku..hope ko akan jumpa lelaki yang sempurna n ble jaga ko..jaga makan,jaga kesihatan..study bagus2..salam.."


nda mungkin ada lelaki lain yang boleh jaga aku macam kau(selain ayah ok,mksud aku)..


kau buat aku sedih bila kau rasa ada lelaki lain yang boleh jaga aku daripada diri kau sendiri..sedih,sedih sangat..
kenapa kau nda yakin yang kau lah yang terbaik untuk aku..atleast,sehingga ALLAH yang tentukan kita memang ditentukan untuk nda bersama..


"kau bawa bersamamu,sebelah hatiku,separuh jiwaku,yang mampu,sempurnakan aku"


"bila kau ingin lupakan aku,ku tak tahu apalah daya"
maka,aku lepaskan hal ini kepada ALLAH..sebab DIA yang tentukan semuanya..
sebab aku yakin,bila cinta itu berlandaskan ALLAH,insyaAllah ada pengakhiran yang baik,dalam derita mahupun suka..

No comments:

Post a Comment