JellyPages.com

Sunday, August 22, 2010

21 ogos 2010

sedikit salah faham,tapi teruk jadinya..
mungkin aku yang ego..tapi,aku perlu juga buat begitu..mungkin sebab aku slalu ada d sisi kau,sampai kau rasa aku akan sentiasa ada untuk kau..
dont worry,mmg aku akan sentiasa ada tapi kalau tiba2 ajal aku sampai,macam mana?kau pernah bersedia kah?

aku minta maaf juga,tapi aku berat mau cakap..sebenarnya aku nda marah pun lagi,tapi kau trus give up n cakap kau mau tukar num..agak pelik tindakan kau tu..kau sudah mula mau tunjuk kau saynag aku kah??sbb tindakan mau tukar num itu menunjukkan kau juga sakit hati dengan apa yang berlaku..tapi apa aku boleh cakap bila kau mau tukar num..ndakan aku mau halang,jadi aku biarkan ja la apa kau mau buat..

aku harap kau nda give up..
"i never give up on you,so u cant give up on me.."

mesti kau rasa aku nda sayang kau lagi kan..nda mungkin la..aku sangat2 sayang kau..cuma aku kena stop tunjuk aku sayang kau..sebab sudah lama aku terus2 tunjuk tapi kau buat gtu2 saja..

tapi,kalau kau tiba2 ada gf baru mcm mana??aku kena bersedia dari skarg supya klau kau btul2 ada nnt,aku nda la rasa sakit sngat..tapi,jgn la,nnt sapa mau aku..

aku tahan hati sja,mungkin sebab apa yang kau cakp hari tu agak keterlaluan tapi still aku pun nda patut take it soooo seriously..tapi,benda sudah jadi..
birthday aku sngat2 hampir,will u wish me??

aku ndatau kau betul ka tukar num,aku nda try pun dail num kau..aku ndamau la cari kau..bukan aku ndamau..tapi,cukup2lah aku yang buat sumanya..

will u miss me?cozz actualy,i miss u already...

No comments:

Post a Comment